دسته‌بندی نشده

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی و انواع آن

قصد خرید بهترین پمپ آب ایتالیایی را دارید اما انواع آن را نمیشناسید ؟ با برند های معتبر پمپ آب های ایتالیایی آشنایی ندارید ؟! به طور کلی پمپ آب های ایتالیایی به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فرد خود برتری زیادی نسبت به پمپ آب های چینی دارند به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده اند . در این مقاله به انواع پمپ آب های ایتالیایی میپردازیم .

انواع پمپ آب های خانگی

اولین نوع پمپ آب های خانگی ، پمپ آب جتی است که با پروانه پلاستیکی و فلزی دارای مکش بالایی بوده و درارتفاعات زیاد ، فشار قوی را برقرار میکند . نوع بعدی پمپ آب ها ، پمپ آب بشقابی خانگی است که با پروانه فلزی که دارد عملکرد آرام و بی سروصدا دارد . نوع دیگر بوستر پمپ خانگی است که به دلیل افزایش فشار در آپارتمان های چند بلوکه با تابلو و اینورتر قابل استفاده است . پمپ آب سانتریفیوژ صنعتی در کشاورزی و تخلیه آب استخر ها استفاده میشود .

برند های پمپ آب ایتالیایی

به طور کلی پمپ آب های ایتالیایی انواع مختلفی دارند . از با کیفیت ترین و بهترین برند پمپ آب ایتالیایی میتوان به به پمپ آب ورتکس (wortex) اشاره کرد . از ویژگی هایی که این برند به عنوان بهترین گزینه انتخاب شده است میتوان به کیفیت بالا ، قیمت مناسب و در دسترس بودن آن اشاره کرد . لازم به ذکر است که محصولاتی مانند پنتاکس و لوارا نیز کیفیت بالایی دارند ولی در حال حاضر در بازار ایران به سختی پیدا میشوند . نوع دیگری از پمپ آب های ایتالیایی پمپ پنتاکس (Pentax Pump) میباشد که قیمت به صرفه تر و کیفیت بالا دارد .

قیمت پمپ آب ایتالیایی

قیمت پمپ آب خانگی برند ورتکس ، پمپ های بشقابی و جتی یک اسبی بین 3،800،000 تومان تا 4،000،000 تومان هستند و پمپ های بشقابی و جتی تک اسب برند ابارا نیز قیمت 2،800،000 تا 3،000،000 ت.مان هستند . همچنین قیمت پمپ آب دو اسب برند ورتکس بین 8،000،000 تا 9،000،000 تومان و برند ابارا نیز بین 6،000،000 تا 7،000،000 تومان میباشد . چ


درنهایت بهترین برند پمپ آب خانگی ایتالیایی از نظر کیفیت و قیمت و در دسترس بودن ، برند ورتکس میباشد و اگر قصد خرید یک پمپ آب خوب برای منزل یا ساختمان دارید ، پیشنهاد ما به شما برند ایتالیایی ورتکس است ، اما اگر بودجه محدودی دارید پیشنهاد ما به شما برند پنتاکس است . لطفا نظرات خود را راجب این مقاله برای ما ارسال کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا